středa 25. června 2014

broken heart


Jsem sama, po roce, už zase. Tak strašně to bolí, tuším, že snad 1000x víc než loni, protože tohle bylo naprosto nečekaný a hlavně jednostranný.. A ty věci, které mi řekl, to bolelo tak ukrutně, že to nemůžu ani popsat. Tak moc jsem ho milovala, miluju a ještě dlouho budu. Ale musím jít dál. A proto zítra jedu na dva dny do Paříže.

Je mi hrozně, mám takový pocit, že jsem ztratila něco strašně důležitého, půlku sebe sama, svoje srdce, svoje já. Furt tomu nemůžu uvěřit.. Ale evidentně si mě nevážil.

A vrátila bych se k němu? Jsem hloupá, ale asi ano.. To se však nikdy nestane.

Buďte na sebe hodní a mějte se rádi. Láska je to nejkrásnější, co máme.


2 komentáře:

  1. Když to čtu, tak vidím, jak je mému .. teď už bývalému .. příteli ... protože u nás to bylo obráceně. :( Je to smutné, ale pokud to opravdu není oboustranné, není to správné.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se se vším trápíš. Nech to být, buď šťastná no matter what. "Pain Is Inevitable, Suffering Is Optional".

    OdpovědětVymazat