neděle 20. července 2014

music makes me happy


Ten rozchod jsem vzala za špatný konec. Opíjela jsem se, brečela na rameni snad každému, kdo mi ho byl schopný podstrčit a nadávala na H. u každého, kdo mě hodlal poslouchat. Byla to chyba. Už se nelituji, cíleně se neopíjím a začínám zase žít. Hledím do budoucna, těším se na nové lásky (ale žádnou nehledám) a jsem zase sama sebou. Nikdy nebudu H. omlouvat, v životě nepochopím jeho jednání a nechci s ním mít nic společného. Ale třeba budu za pár měsíců či let mluvit jinak, M. jsem nicméně taky dokázala odpustit a jsem schopna se s ním normálně bavit.

Hodně mi v tom pomohli přátelé a ségra. A vlastně taky naši. Mám je moc ráda. A taky knihy a hudba. TAHLETA:

Ed Sheeran

Jeho prostě miluju. Jasně, je to samý love, broken heart, wonderful, you're beautiful, atd atd, ale u něj mi to nevadí. U něj je to úplně něco jiného. Asi mi jeho hudba dává naději nebo něco na ten způsob (sem trapná, já vím)..
Kliknutím otevřete song na youtube.




Klaxons

Dost zřetelná odlišnost od Eda. Jsou jiní a dokonale zapadají do mého světa.




TheSoundYouNeed

Hudební radiová stanice. A moc dobrá.






Chtěla bych být někde daleko. A zapomenout na vše.


Žádné komentáře:

Okomentovat