sobota 6. prosince 2014

keep calm & .....


Už je to víc jak měsíc, kdy jsem napsala poslední článek. Za tu dobu se změnilo tak moc věcí, až tomu sama nemůžu uvěřit. Udělala jsem pár chyb, udělala jsem pár dobrých věcí. Hlavně začínám opravdu poznávat sama sebe, začínám uvažovat nad tím, co chci a neberu už takový zřetel na ostatní. Popravdě mi otevřel oči můj kamarád a spolužák, se kterým si skvěle rozumíme. Už se tolik nebojím, překvapila jsem sama sebe a začala bojovat. Ve všech směrech :-) A už taky tolik nepiju, tedy, snažím se.

  • Viděla jsem Klaxons a byla to nejlepší akce mého života!


  • Začala jsem opět nosit brýle a koupila jsem je za bezkonkurenční cenu.


  • Koupila jsem si tenisky OneDirection, jenže téměř nikdo nechápe můj humor.


  • A taky je tady ještě jedna skvělá věc. Ale to si nechám pro sebe, nikdy mi totiž nepřineslo štěstí, když jsem to sem psala. Tohle stačí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat